مینی شعر های عاشقانه و احساسی غمگین مطلب ارسالی از AMIR ASIR
پایگاه تفریحی گوگولی94
  • نویسنده :
  • بازدید : 691 مشاهده

شـــــاخ بـــــودن بـعضیـــــــا تـــو دنیــــاے مجـــازے
مثــــہ پــــولدار بــودن تـــو بـــازے GTA میـــــمونــــہ ..!!
.
.
.
.
خیلی زود می‌فهمی 
همه‌چیز را در آغوشِ من جا گذاشتی 
مثلِ مسافری 
که تمامِ زندگی‌اش را 
در یک ایستگاهِ بینِ راهی جا می‌گذارد!
.
.
.
.
هاردي : تو ب عشق در نگاه اول اعتقاد داري؟
لورل : آره حداقل وقت ادمو نميگيره !
.
.
.
.
من یه دختــــرمــــــ❤ـــــ
یـــــروزے بــــالـــاخـــــره یـــڪـے لیاقت نگه داشتن ♡قــلـبـــمـــو♡ تا أبد پیدا مـــیڪنـــــہ....
اونـــوقـــتــــ
•★تو اوج شیطــنتـامــــ واسـش خانومــــــے میکنـمــــ...!♡
 
.
.
.
.
این همه متن فرستادیم از تنهایی و باز هم تنهایی ولی خبری نشد.خدایا تازه فهمیدم که نباید به بنده هات اعتماد کرد چون تویی که خدای منی.خدایا خیلی تنهام خودت میدونی دردمو خودت درمونش کن!
.
.
.
.
۶ راه خوشبختی :
۱-داشتن دوستی مثل مــن
۲-داشتن مــن
۳-فقط مـن
۴-بازم مـن
۵-کلا من
۶-همش مــن همینه که هست !
.
.
.
.
 
مآ 
ب این شهر 
عآشقانه قرارها 
بدهکاریم 
برگرد....
.
.
.
.
.
ﻟﻌﻨـــــــــــــــــﺘﯽ !! 
ﺑﺒﺨــــــــــــــــــــــــﺶ ... 
ﮐﻪ ﻧﻤـــــــــــــــــــــــﯿﺘﻮﺍﻧﻢ .. 
ﺟـــــــــــــــــﺒﺮﺍﻥ ﮐﻨــــــــــــــﻢ !!.. 
ﺍﯾــﻦ ﻫـــــــــــــــﻤﻪ ﻧﺎﻣـــــــــﺮﺩﯼ ﺍﺕ ﺭﺍ ....!!
.
.
.
.
.
این روزها ، تلخم
دست برداشته‌ام از توجهِ بی‌ وقفه به حضور آدم ها
پرهیز می‌‌کنم از ثبتِ
وجود‌هایی‌ که ماندگاری ندارند…
این روزها ، تلخ تر از همیشه
از همه ی آدم‌ها بریده ام !
.
.
.
.
.
سکوتــِ آینه‌ـهـامون که اتفاقی نیسـتـــــ.،نـه دروغـه،از تـو بریـدن یه حقیقتــِ محضـه[!]
.
.
.
.
•آه زندگی آروم،آغوش بآز کن
•آی فآحشه آه م بآتو راز شد
•بشکن کسی نیس جمع کنه
•بشکن کسی نیس درکت کنه
•بکن کسی نیس رد کنه
•بگذر کسی نیس صبر کنه
.
.
.
.
.
تنها این کوه است که اگر به او بگویی دوستت دارم
او نیز بلند فریاد می زند: دوستت دارم دارم دارم . . .
.
.
.
.
.
واژه ی دوستت دارم برای عظمت و شکوه قلب مهربانت چقدر بی رنگ است وقتی تو سرچشمه ی تمام خوبی ها هستی .
.
.
.
.
زیباترین غروب: غروب عاشقان زیباترین سنگ: دل یار زیباترین مایع: اشک زیباترین ناله: آه زیباترین دف: قلب تو زیباترین کلام :دوستت دارم . . .

 


قابل توجه کاربران گرامی: هرگونه کپی برداری از مطالب و موضوع های قرار گرفته شده توسط پایگاه تفریحی گوگولی 94، و انتشار آن به نام خود و یا ذکر منبع شرعا حرام بوده و عرفا پیگیری خواهد شد. کاربران عزیز! ارائه مطالب جز درد و زمان هزینه نیز دارد خواهشا کپی رایت را رعایت کنید

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: